Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Проблема се оказа в буксата на датчика или по вероятно е да е в едното кабелче.При пробата стрелката на таблото минаваше доста над 90, а по ecu-то не помръдна над 92!Първо напръсках буксата и разместих кабела, и се оправи.След интервенцията започна да пуска перките малко след 90градуса на таблото, като на компютъра бяха точно 97.Сега въпроса е как мога да оправя кабелчето без да сменям целият сноп?Дали ще стане да го отрежа и да го монтирам отново на клемата?
    Attached Files
    Last edited by stu; d.m.y г., 00:27.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #17
      И при мен съм констатирал същото положение- като пусна климатика перката пали, но при достигане на 100-те градуса /чертата след 90/- не..за 1.9 дизела става въпрос. А системата не се ли обезвъздушава принципно сама когато има въздух ?

      Comment


      • #18
        Значи нещо не ти е в ред!
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #19
          Колега ekotronik, дай някакви координати ако се занимаваш с тази дейност да дойда да погледнеш, че ми се струва, че баш около този датчик е проблема !

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
            Проблема се оказа в буксата на датчика или по вероятно е да е в едното кабелче.При пробата стрелката на таблото минаваше доста над 90, а по ecu-то не помръдна над 92!Първо напръсках буксата и разместих кабела, и се оправи.След интервенцията започна да пуска перките малко след 90градуса на таблото, като на компютъра бяха точно 97.Сега въпроса е как мога да оправя кабелчето без да сменям целият сноп?Дали ще стане да го отрежа и да го монтирам отново на клемата?
            Запои скъсаното кабелче и върху спойката термо-шлаух. При първа възможност си намери втора употреба букса с възможно по-дълги отрязани проводници и ги снади по същия начин към твоя сноп.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Сега го запоих но ми светна лампата за повреда в двигателя!
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #22
                Оправихме проблема при мен, но-о-о...единствено благодарение на колегата Любо / ник ECOTRONIC/ ...оказа се резистора за първата степен, след шунтиране всичко е наред, перка върти и стрелка не мърда нагоре. Евала, че в днешно време се намират още такива Човеци, ще се отблагодаря един ден ...!

                Comment


                • #23
                  Бях дал на контакт преди да свържа кабелчето и перките веднага се включиха, но компа е записал грешка, затова ми е светел и чека.След изчистването на грешката всичко е наред и вече перките тръгват точно на 97градуса по комп. и малко след 90 по табло!
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Верещагин Покажи съобщение
                    Оправихме проблема при мен, но-о-о...единствено благодарение на колегата Любо / ник ECOTRONIC/ ...оказа се резистора за първата степен, след шунтиране всичко е наред, перка върти и стрелка не мърда нагоре. Евала, че в днешно време се намират още такива Човеци, ще се отблагодаря един ден ...!
                    Ами освен че е учил и мисли.+++
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment

                    Working...
                    X